Директор Агентства: «Боротьба з «перегрузами» зробила нас мішенями для брудних технологій та чорного піару»
Агентство місцевих доріг Полтавської області створене рік тому. На баланс від Укравтодору перейшло майже 8000 км доріг місцевого значення, більшість з яких знаходились в аварійному стані! Тому нашим основним завданням стало приведення цих доріг до задовільного експлуатаційного стану.
Одним із ключових пріоритетів для Агентства є вирішення проблеми руйнування доріг через рух перевантажених автомобілів. Відповідно до п. 22.5 Правил дорожнього руху забороняється рух транспортних засобів з навантаженням на вісь понад 7 т або фактичною масою понад 24 т автомобільними дорогами загального користування місцевого значення.
- Скільки б ми не ремонтували старе і не будували нове дорожнє покриття, якщо по дорозі буть їздити вантажівки по 80-120 тонн, то доріг в області не буде вже через кілька років! — пояснив Олексій Басан, директор Агентства.
Фото 1. Незакінчений ремонт М-03 Київ-Харків-Довжанський (Харківське шосе)
Картинка 1. Висновки ДП “ДерждорНДІ” щодо колійності
Картинка 2. Карта-схема ремонту доріг та розбудови майданчиків у 2019 році.
Найближчими днями заплановано відкриття нашого першого майданчику на вул. Зіньківській у м. Полтава, тому на наше підприємства здійснюється шалений тиск з використанням усіх можливих брудних технологій.
- Встановлення мережі ваговий комплексів по всій області стане системним вирішенням проблеми руйнування дорожнього покриття. Це практика розвинутих країн! Їх можна сміливо назвати розумними інвестиціями, що дозволяють економити кошти на ремонтах дороги та розподіляти їх на капітальне відновлення, — додав Олексій Ігоревич.
Після того, як керівник Агентства презентував цю програму у Полтавській обласній раді, облдержадміністраціі та на місцевому телебаченні, розпочалась потужна хвиля дискредитації підприємства у ЗМІ та соціальних мережах! Виявилось, що аграрні, транспортні, нафтогазовидобувні та будівельні компанії не готові дотримуватись законів і дбати про збереження доріг.
Хочемо запевнити — наша позиція і стратегія щодо розбудови мережі майданчиків не зміниться! #хвж