Ремонтні роботи на дорозі М-03 Київ – Харків – Довжанський в межах Полтави не вплинули на роботу комунікацій «Полтававодоканалу»
Державне підприємство «Агентство місцевих доріг Полтавської області» заявляє про необґрунтованість інформації стосовно зв’язку проведення ремонту дороги М-03 Київ – Харків – Довжанський в межах міста Полтава та несправності колектора «Полтававодоканалу», яку було оприлюднено 2 квітня в інтерв’ю головного інженера «Полтававодоканалу» одному з місцевих інтернет-видань.
Нагадаємо, ремонт траси в межах Полтави розпочався в листопаді 2018 року. Через кілька тижнів довелось призупинити ремонтні роботи через просідання ґрунту. Було проведено лабораторні аналізи ґрунтів та залучено кращих фахівців ДП «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгiна».
Науковці констатували, що на ділянці траси державного значення М-03 Київ - Харків - Довжанський (336+873 км - 340+961 км на вул. Київське шосе та Харківське шосе) є значна перезволоженість ґрунту земляного полотна внаслідок стічних вод.
Враховуючи це, науковці рекомендували підсилити основу дорожнього одягу та відвести воду з верхньої частини земляного полотна та основи дорожнього одягу. Запропонували використати щебенево-піщану суміш в два шари, додавання до фрезерованої суміші мінерального матеріалу (30%) та в’яжучим елементом із цементу та бітумної емульсії (5%), жорстку геогратку та геотекстиль.
Зауважимо, що в ході ремонтних робіт були обстежені та прочищені труби, які знаходяться в тілі конструктиву об‘єкта. Інформацію щодо необхідністі термінового ремонту комунікацій «Полтававодоканалу» ми оперативно надали у всі профільні інстанції.
Через аварійний колектор «Полтававодоканалу» вартість дорожніх робіт зросла на 40%. Також додаткові роботи вплинули і на строки проведення ремонтих робіт.
Примітно, що в той період підприємство «Полтававодоканал» публічно визнавало проблему та заявляло про несправність колектора від вулиць Європейської до Великотирнівської. Підтвердження цьому можна легко знайти у відкритих джерелах та матеріалах ЗМІ.
Підрядник Агентства місцевих доріг завершив роботи у вересні 2020 року. Згідно проектної документації всі роботи були виконані у повному обсязі. Разом з тим, робота зливової каналізації та водопропускних труб, які знаходяться у тілі конструктиву об‘єкту, перевірялась і була у відповідності до нормативів.
Вважаємо розповсюджувану інформацію “Полтававодоканалу» особистим припущенням окремого посадовця, без фахового обґрунтування і відповідних висновків наукових чи експертних інститутів.