Ремонти 2023: Андрій Заїка розповів про деталі
14 вересня у медіацентрі Полтавської ОВА відбувся брифінг першого заступника директора Агентства місцевих доріг Андрія Заїки щодо основних ремонтів місцевих доріг у 2023 році.
Основні об’єкти капітального ремонту, на яких цьогоріч заплановано ремонт:
• Білопілля – Терни – Липова Долина – Гадяч;
• /Н-12/ – Мала Рублівка – Рунівщина – /М-03/;
• ремонт штучних споруд на дорозі Чорнухи – Лубни;
• Миргород – Велика Багачка – Байрак – Поділ.
Також поточним середнім ремонтом плануємо продовження ремонту дороги Мостовівщина – Великі Кринки – Глобине.
Білопілля – Терни – Липова Долина – Гадяч
У 2018 році отримали на баланс цю дорогу закриту для руху транспорту через аварійність.
Цьогоріч ремонтуємо ділянку від межі Полтавської та Сумської областей в напрямку м. Гадяч протяжністю 7,5 км в нижньому шарі. Підрядник має виконати підготовчі роботи, оновлення 5 штучних споруд, облаштувати 2 шари посиленої основи та покласти нове асфальтне покриття.
/Н-12/ – Мала Рублівка – Рунівщина – /М-03/
Ремонт перших ділянок цієї дороги розпочався у 2020 році. За цей період проведено капітальний ремонт 24 км дороги та одного моста у селі Черкасівка.
Цьогоріч ремонтуємо ділянку протяжністю 4 км від с. Рунівщина в напрямку с. Божкове. Стан цієї ділянки дороги давно знаходиться в аварійному стані. Для вирішення цієї задачі у 2023 році підрядник має провести підготовчі роботи, замінити 4 водопропускних труби, розширити проїзну частину та привести її до нормативних параметрів, влаштувати 2 шари основи та нижній шар покриття. Також на ділянках дороги, де в 2021 році тривав капітальний ремонт проводимо завершальні роботи: нанесення розмітки, влаштування зупинок та з’їздів.
Ремонт штучних споруд на дорозі Чорнухи – Лубни
У минулі роки виконано 100% ремонту автомобільної дороги (ремонт основи та покриття). Цього року виконуємо капітальний ремонт штучних споруд:
• на км1+713 буде виконана заміна малого моста протяжністю 6 пог. м. на водопропускну трубу. Плануємо використовувати новітній метод гільзування. Підрядник в існуючу мостову споруду помістить сталеву гофротрубу. Простір між трубою та плитою прогонної будови заповнять бетонним розчином. Таким чином не порушуючи існуючої конструкції;
• на км3+365 капітальний ремонт моста через річку Многа протяжністю 36 пог. м., перенесення газопроводу, повне розбирання конструкції, влаштування нових ростверків, опор, плити прогонової будови, покриття та засобів організації дорожнього руху;
• на км20+694 капітальний ремонт моста через річку Удай протяжністю 108 пог. м., передбачено ремонт підводної частини опор, влаштування плити прогонової будови, покриття та засобів організації дорожнього руху;
• на км30+732 влаштування металевої гофрованої труби замість малого моста протяжністю 9 пог. м.;
• на км17+593 займаємося перенесенням комунікацій з моста через річку Многа протяжністю 36 пог. м.
Миргород – Велика Багачка – Байрак – Поділ
Перші роботи розпочалися у 2020 році. Для формування міцної основи використовували сучасну технологію холодного ресайклінгу. Це дозволило значно зміцнити шари основи. За цей час повністю відремонтовано майже 17 км.
Цьогоріч завершуємо роботи на ділянці в 5 км від Великої Багачки в напрямку села Поділ. Підрядник має виконати армування шарів асфальтобетонного покриття із використанням георешітки, влаштувати верхній шар покриття, укріпити узбіччя щебенево-піщаною сумішшю, встановити дорожні знаки, напрямні стовпчики, металеве бар'єрне огородження, нанести розмітку та облаштувати освітлення.
Мостовівщина – Великі Кринки – Глобине
Цю дорогу розпочали ремонтувати в 2019 році і поступово оновлюємо її від траси М-03 Київ – Харків в бік Глобиного. За цей період оновили понад 21 км. Також є важливим моментом не лише відремонтувати дорогу, а й зберегти її. На цій дорозі збудували майданчик під ваговий комплекс для контролю транспорту. Цьогоріч плануємо провести поточний середній ремонт на ділянці 5 км від с. Іванове селище в напрямку м. Глобине. Заплановані роботи: планування узбіч, холодне фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття, ліквідація вибоїн, влаштування вирівнюючого шару асфальтобетонного покриття.